Τετάρτη, 1 Ιουλίου 2009

"αυτός που ακολουθεί"




Ο Αλντεμπαράν … είναι ένα αστέρι μακρινό. Είναι Αλήθεια πως δεν το έχω αντικρίσει ποτέ με το ¨μικρό μου¨ τηλεσκόπιο. Πως θα καταφέρω όμως να το αντικρίσω με τηλεσκόπιο όταν, δεν ξέρω ούτε με γυμνό οφθαλμό να το διακρίνω στον Αττικό ουρανό;
Μου αρέσει το όνομα του ¨Αυτός που ακολουθεί¨ και τώρα που γράφω αυτή την ανάρτηση είναι η αλήθεια πως γεννήθηκε μέσα μου ο πόθος να το αντικρίσω. Στο internet είναι γνωστό πως θα βρω αρκετές πληροφορίες, θα ψάξω είναι η αλήθεια, αυτό όμως που θέλω είναι να βρω κάποιον ο οποίος γνωρίζει καλά τον Αττικό ουρανό. Που ξέρει να διακρίνει και να αναγνωρίζει τους Αστέρες και όχι μόνο αυτό… να βλέπει ακόμα πιο καθαρά από ότι εγώ. Να βλέπει ακόμα και αυτά που εγώ δεν βλέπω… και να μου μιλήσει για αυτά που η ενασχόληση μου με τον βραδινό ουρανό θα μου κάνει γνωστά στο μέλλον.
Από μικρός, στην παιδεία που μου πρόσφερε αυτός ο τόπος, που με θέλει να μεγαλώνω σκυφτός πάνω από βιβλία, είναι λίγες οι φορές που αναγνώρισα στο βλέμμα των ανθρώπων αστέρια… βλέμματα φωτεινά που σε κάνουν να αγαπήσεις, να μαγευτής από τον ουρανό μέσα τους. Ο Αττικός ουρανός είναι αλήθεια δεν σου επιτρέπει να δεις πολλά πράγματα. Η ζωή μέσα στην Αθήνα όμως και αυτό το οποίο μας πουλάνε για ζωή και εγώ σαν βλάκας το τρώω, είναι ακόμα χειρότερη. Δεν σου επιτρέπει να δεις, ούτε μέσα σου, ούτε έξω, αστέρια. Το μόνο που βλέπεις και το μόνο που εκπέμπεις είναι η σκοτεινιά … αυτή η σκοτεινιά που επιτρέπει στα φωτεινά βλέμματα των περαστικών να καθρεπτιστούν μέσα μας για λίγο και να επιτρέψουν στο λιγοστό αυτό φως να μας κάνει μικρούς προσκυνητές Του.
Θέλησα να σε ακολουθήσω και χάθηκα αδερφέ μου. Σε ευχαριστώ που από εκεί πάνω στον Ουρανό επιτρέπεις στο Αστέρι αυτό να γεννηθεί στην καρδιά μου… είναι μέρες που το βλέπω καθαρά και άλλες που η ενασχόληση μου με τα πράγματα του κόσμου με κάνει να λησμονήσω τον τρόπο που πρέπει να το κοιτάς για να μπορέσεις να το δεις.
Αυτός που ακολουθεί άρχισε τις ακολουθίες…

2 σχόλια:

π.Παντελεημων είπε...

Γνώρισα τον Αλντεμπαράν με τα νοητά ταξίδια στο έργο του αγαπημένου Καββαδία. Τώρα μου δίνεις μιαν άλλη διάσταση καλέ μου Ακόλουθε. Καλή σου μέρα.

Αλντεμπαράν είπε...

Καλή σου ημέρα αδερφέ! Ακόλουθοι όλοι του Ιησού.Όμορφες αυτές οι ακολουθίες σαν και αυτή της Αγίας Ισιδώρας μέσα στο μοναστήρι. ο Θεός να μας φωτίζει με τα αστέρια του να βρούμε τον Δρόμο και να τον περπατήσουμε.

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Follow by Email