Πέμπτη 1 Ιουλίου 2021

ΗΜΕΡΑ Α΄. Περὶ τῆς ἀξίας τῆς σωτηρίας.


ΗΜΕΡΑ Α΄. Περὶ τῆς ἀξίας τῆς σωτηρίας.

Α΄. σωτηρία μου εἶναι μία πραγματεία ὅλη ἰδικήν μου· ἐὰν ἐγὼ δὲν ἔχω ἔννοιαν δι’ αὐτήν, ποῖον ἄλλον ἐννοιάζει δι’ ἐμέ; 
Β΄. Εἶναι πραγματεία ἰδική μου, ὅλης τῆς ψυχῆς μου καὶ ὅλου τοῦ σώματός μου· ἐὰν ἐγὼ δὲν τὴν βεβαιώσω, ποῖος τὴν βεβαιώνει δι’ ἐμέ; 
Γ΄. Εἶναι πραγματεία δι’ ὅλους τοὺς αἰῶνας· ἐὰν ἐγὼ δὲν τὴν ἐνεργήσω, ποῖος τὴν ἐνεργεῖ δι’ ἐμέ; Τί κάμνω λοιπόν; Διατὶ δὲν προσέχω ὅλος εἰς τὴν σωτηρίαν ταύτην τῆς ψυχῆς μου; Ἄλλο δὲν ἔχω καλλίτερον ἀπὸ αὐτὴν τὴν ψυχὴν· ἄλλο δὲν ἔχω ἀξιώτερον ἀπὸ αὐτὴν τὴν ἀθάνατον ψυχὴν· καὶ λοιπὸν ἐὰν τὴν χάσω μίαν φοράν, ἔχασα αἰωνίως τὸ πᾶν ἀγαθόν.

Πρόσφερε εἰς τὴν Ἁγίαν Τριάδα διὰ μέσου τῆς Παρθένου καὶ τοῦ Ἀγγέλου ὅπου σὲ φυλάττει καὶ τοῦ συνωνύμου σου ἢ ἄλλου Ἁγίου, τὸν ὁποῖον ἔχεις προστάτην, πᾶσαν ἐπιχείρησίν σου, διὰ νὰ γίνεται αὕτη εἰς δόξαν Θεοῦ καὶ σωτηρίαν τῆς ψυχῆς σου.
Άγιος Νικόδημος ο Αγιορείτης. (Πνευματικά Γυμνάσματα). εδώ  Έτεραι σύντομοι μελέται, φυλακτήριον της ψυχής καλούμεναι, (διαμοιρασμέναι εις πάσαν ημέραν του μηνός).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοφιλείς αναρτήσεις