Παρασκευή 28 Μαΐου 2021

Πατέρα! Είμαι ο Ιωσήφ



Πατέρα! Είμαι ο Ιωσήφ

Αχ πατέρα, τ' αδέλφια μου δεν μ' αγαπούν,
ούτε στα πόδια τους θέλουν να μ' έχουν.
Αχ πατέρα, με προσβάλλουν, με λιθοβολούν
και με πικρά λόγια με λούζουν.

Τ' αδέλφια μου θέλουν να πεθάνω
και πάνω στο νεκρό μου σώμα να πούνε ψεύτικα εγκώμια.
Κλείνουν την πόρτα σου στα μούτρα μου
και από το περιβόλι σου με διώχνουν.

Φαρμάκι έριξαν στο αμπέλι μου,
Αχ πατέρα!
Το αεράκι όταν πέρασε και απ' τα μαλλιά μου
και τα χάιδεψε,
όλοι ζηλέψαν
και κακιώσανε μαζί μου και μαζί σου.

Σε τι τους έφταιξα, πατέρα,
και τι κακό τούς έχω κάνει;
Πεταλούδες κάθονταν στους ώμους μου,
το σιτάρι μού υποκλινόταν
και πουλιά πετούσαν μέσα από τα χέρια μου.

Τι απ' όλα αυτά είναι λάθος, 
πατέρα, και γιατί να μου συμβεί εμένα αυτό;

Εσύ δεν είσαι εκείνος που με ονόμασε Ιωσήφ;
Με σπρώξανε να πέσω στο πηγάδι
κι είπαν πως μ' έριξαν οι λύκοι!
Αχ, πατέρα!

Ο λύκοι με λυπούνται πιο πολύ από τ' αδέλφια μου.
Εβλαψα κανέναν όταν τους είπα για το όνειρό μου;
Για τα όνειρο με τους έντεκα πλανήτες, τη σελήνη και τον ήλιο
που γονατίζανε όλοι μπροστά μου;


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοφιλείς αναρτήσεις