Τετάρτη 17 Αυγούστου 2022

Ερωτικά προς Ιησούν | Χρίστος Τσιαμούλης

 

Στίχοι: 
Άγιος Ιωσήφ Ησυχαστής (κοιμήθηκε στις 15/28 Αυγούστου 1959)
Σύνθεση: Χρίστος Τσιαμούλης
Τραγούδι: Χρίστος Τσιαμούλης
Ενορχήστρωση: Θεόδωρος Κοτεπάνος

Μουσικοί: 
Τσιαμούλης Χρίστος (νέυ), Γκουβέντας Κυριάκος (βιολί), Καψοκαβάδης Αλέξανδρος (κιθάρα), Δορμπαράκης Στέφανος (κανονάκι), Ευκλείδου Σοφία (τσέλο), Κούρτι Ντάσο (ακορντεόν), Κουέλης Θεόδωρος (μπάσο), Μανούσος Κλαπάκης (κρουστά)

Στίχοι 
Γλυκύτατέ μου Ιησού, βάλσαμον της ψυχής μου, 
αγάπη της καρδίας μου, αέρας της πνοής μου 
φως νοητόν, γλυκύτατον, ο έρως, η ισχύς μου, 
αγάπη πολυθαύμαστος, ο πόθος της ψυχής μου.

Η πίστις μου και η ελπίς, αγάπη μου γλυκεία, 
Σωτήρα ποθεινότατε, γλυκειά παρηγορία, 
ελθέ γλυκεία μου πνοή, ελθέ, ζωή μου θεία, 
φως των ομμάτων μου, ελθέ, γλυκειά μου θυμηδία.

Φλεγόμενος σ’ αναζητώ στους ουρανούς να σ’ εύρω, 
κι αφού σκιρτάς κατανοώ πως μέσα μου πως σ’ έχω· 
το σκίρτημά Σου φλέγει με, πλέον δεν υποφέρω 
να βρίσκωμαι εδώ στη γη, βαρύ σώμα να φέρω.

Πολλάκις πταίω, σε λυπώ και σε παραπικραίνω, 
πλην πάλιν Συ με αγαπάς, δεν στέκεις πικραμένος· 
πόσον γλυκύς, γλυκύτατος είσαι, αγαθέ Χριστέ μου! 
Αλλ’ άν μ’ αφήνεις, σύντομα σ’ αλησμονώ, Θεέ μου.

Όπου να ιδώ παντού Χριστός, πάσαν την γην πληρώνεις,
 εις έκπληξιν ανάγεις με, τας φρένας μου αλλοιώνεις· 
στην Λειτουργίαν έρχομαι δια να Σε κοινωνήσω 
και στην καλύβην στρέφομαι, πάλιν εκεί Σε βρίσκω.

Θαυμάζομαι, εξίσταμαι, εκπλήτομαι και φρίττω, 
πως όλα ταύτα γίνονται, δεν ημπορώ να είπω· 
κι αφού στο βάθος χάνομαι των θείων νοημάτων, 
στρέφω και πάλιν όπισθεν και την Αγάπη πιάνω.

Και φθέγγομαι πως σ’ αγαπώ, γλυκύτατε Χριστέ μου, 
Ιησού μου και Σωτήρα μου, Πανάγιε Θεέ μου, 
μην παύσης να διδάσκης με, μην παύσης να φωτίζης 
στο θέλημά Σου οδήγησε Εσύ καθώς γνωρίζεις.

Και πλούτιζέ με συνεχώς στην εδικήν Σου αγάπην 
και βάσταζε να βρίσκωμαι δια παντός με ταύτην, 
να χαίρω να ευφραίνωμαι με σένα τον Χριστόν μου
τον Κύριόν μου και Θεόν, εις αιώνας των αιώνων.




 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοφιλείς αναρτήσεις