Δευτέρα 1 Αυγούστου 2022

Ο Θεός αγαπά την ταπείνωση τόσο πολύ...

 


Ο Θεός αγαπά την ταπείνωση τόσο πολύ...

Ο Θεός αγαπά τον ταπεινό άνθρωπο. Βλέπουμε ότι όλοι οι άγιοι είχαν ταπείνωση. Και όποιος λέει για τον εαυτό του ότι είναι άγιος, είναι πλανεμένος από τον Διάβολο. Οι άγιοι δεν ήταν έτσι. Οι άγιοι δεν θεωρούσαν τους εαυτούς τους καλούς, αλλά νόμιζαν ότι ήταν ανάξιοι, ότι ήταν «λίπασμα της γης» (Ψαλμ. 82:10). Έτσι είναι.

Θα έλεγα το εξής: Ο Θεός αγάπησε τον ταπεινό άνθρωπο τόσο πολύ, που του συγχωρέσε τις αμαρτίες που διέπραξε. Ο Θεός είναι γεμάτος καλοσύνη, αλλά δεν συγχωρεί την υπερηφάνεια. Συγχωρεί όλες τις αμαρτίες, αλλά δεν συγχωρεί την υπερηφάνεια.

Όποιος είναι περήφανος, πέφτει σε ακολασία. Δηλαδή, το Άγιο Πνεύμα τον εγκαταλείπει. Και όταν δει ότι περιέπεσε σε αμαρτία, τότε αρχίζει να σκέφτεται και μαθαίνει την ταπείνωση. Έτσι έχουν τα πράγματα... Και για να μη μας εγκαταλείψει το Άγιο Πνεύμα, πρέπει να βάλουμε καλά στο μυαλό μας το εξής: Όλοι είναι καλύτεροι από εμένα, εγώ είμαι ο πιο αμαρτωλός.

Και όταν σου έρχεται ο λογισμός να πεις κάτι για εκδίκηση, πες στον εαυτό σου το εξής: «Θα μιλήσω, αλλά όχι σήμερα, αύριο». Και μέχρι τότε θα κάνω την προσευχή μου, θα προσευχηθώ και τη νύχτα και το Άγιο Πνεύμα θα διώξει αυτά τα πνεύματα και αύριο δεν θα πω τίποτα και θα χαρώ, που μπόρεσα να νικήσω αυτό το κακό μέσα μου. Αυτό είναι. Έτσι έχουν τα πράγματα.


 


Μετέφρασε από τα Ρουμανικά στα Ρωσικά η Ζηναϊδα Πεϊκόβα
Μετέφρασε από τα Ρωσικά στα Ελληνικά η Κατερίνα Πολονέιτσικ


7/15/2022

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοφιλείς αναρτήσεις