Παρασκευή 10 Φεβρουαρίου 2023

ΤΡΙΩΔΙΟΝ ΚΑΤΑΝΥΚΤΙΚΟΝ : Φύλλο πορείας Α’



 ΤΡΙΩΔΙΟ ΚΑΤΑΝΥΚΤΙΚΟΝ 

Τάδε λέγει Κύριος: ἐπιστράφητε πρός με ἐξ ὅλης τῆς καρδίας ὑμῶν καὶ ἐν νηστείᾳ καὶ ἐν κλαυθμῷ καὶ ἐν κοπετῷ καὶ διαρρήξατε τὰς καρδίας ὑμῶν καὶ μὴ τὰ ἱμάτια ὑμῶν καὶ ἐπιστράφητε πρὸς κύριον τὸν θεὸν ὑμῶν ὅτι ἐλεήμων καὶ οἰκτίρμων ἐστίν μακρόθυμος καὶ πολυέλεος καὶ μετανοῶν ἐπὶ ταῖς κακίαις. 
 Ιωήλ. Κεφ Β 12-13

-2- 
Θυμάμαι σαν τώρα το γέροντα να φωνάζει τα ονόματα μας!
Τα ονόματα των μετανοούντων.
Δια της εξομολογήσεως η επιστροφή στο σπίτι του Πατέρα.
Δια την εξομολογήσεως η ένωση μας ξανά με Εκείνον. Το Σώμα Του, την Εκκλησία.
Όταν ξέρεις τι Θεό έχεις όσες φορές και αν φύγεις ξέρεις που θα επιστρέψεις.
Ξέρεις και το πώς.

Με τρομάζει ο αμετανόητος εαυτός μου. 
Αυτό το εγώ που δεν έμαθα όπως λέει και ο άγιος Παΐσιος να το κλείνω σωστά:

– Βρε παιδί μου μού λέει, δεν πάμε καλά γιατί κλείνουμε λάθος το ρήμα ΕΓΩ. 
– Δηλαδή γέροντα;
– Να, εμείς το κλείνουμε ΕΓΩ, ΕΣΥ, ΑΥΤΟΣ,
ενώ το σωστό είναι ΑΥΤΟΣ, ΕΣΥ, ΕΓΩ!
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοφιλείς αναρτήσεις