Τετάρτη 7 Ιουλίου 2021

ΗΜΕΡΑ Ζ΄. Περὶ τῆς Δευτέρας Παρουσίας.




ΗΜΕΡΑ Ζ΄. Περὶ τῆς Δευτέρας Παρουσίας.


Α΄. Εἰς τὴν ὥραν τοῦ θανάτου μου, θέλει γίνη κριτήριον διὰ λόγου μου, εἰς τὸ ὁποῖον μου φαίνεται πῶς βλέπω ἐπάνω ἀπὸ τὴν κλίνην μου τὸν ἑαυτόν μου κρινόμενον. 
Β΄. Εἰς τὴν ἀριστερὰν βλέπω τὸν διάβολον ὅπου γελᾷ, καὶ ἀνοίγει ἔμπροσθέν μου ἕνα μεγάλο βιβλίον διὰ νὰ ἀναγνώσω εἰς ἐκεῖνο γεγραμμένα ξεκαθαριστὰ ὅλα τὰ ἁμαρτήματα τῆς ζωῆς μου. 
Γ΄. Εἰς τὴν δεξιὰν βλέπω τὸν Ἄγγελον τὸν φύλακά μου, ὁ ὁποῖος στέκει ἀναγνώθωντας εἰς ένα μικρὸ βιβλίον, ἐκεῖνο τὸ ὀλίγον καλὸν ὅπου ἔκαμνα καὶ μὲ λυπηρὸν βλέμμα μοῦ παρουσιάζει αὐτὸ εἰς τὰ ὀμμάτιά μου· ὢ ποῖα παρουσία! Ὤ ποῖα θεωρία! Ὤ ποῖος φόβος!

Παρακάλεσε τὸν Κύριον νὰ σὲ φυλάττῃ, διὰ νὰ μὴ Τὸν παροργίσῃς πλέον καὶ διὰ νὰ λάβῃς καλὸν θάνατον.

Άγιος Νικόδημος ο Αγιορείτης.
(Πνευματικά Γυμνάσματα). εδώ
Έτεραι σύντομοι μελέται, 
φυλακτήριον της ψυχής καλούμεναι,
(διαμοιρασμέναι εις πάσαν ημέραν του μηνός).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοφιλείς αναρτήσεις