Τρίτη 13 Ιουλίου 2021

ΗΜΕΡΑ IΓ΄. Περὶ τῆς ἀναστάσεως τῶν νεκρῶν.

 


ΗΜΕΡΑ IΓ΄. Περὶ τῆς ἀναστάσεως τῶν νεκρῶν.


Α΄. Εἰς τὴν φοβερὰν φωνὴν τῶν Ἀγγελικῶν σαλπίγγων θέλει ἀναστηθῆ τοῦτο μου τὸ κορμὶ ἀπὸ ἐκεῖνον τὸν ἴδιον τόπον ὅπου κείτεται τεθαμμένον. 
Β΄. Θέλει κραχθῆ ἡ ψυχή μου ἀπὸ ὅθεν εὑρίσκεται, διὰ νὰ ἑνωθῇ δεύτερον μὲ τὸ κορμί μου. 
Γ΄. Θέλει εἶναι ἀθάνατον τὸ κορμί μου ὁμοῦ μὲ τὴν ψυχήν μου· ἀλλὰ ποῖαν ἀθανασίαν μέλλουν νὰ ἔχουν; Ἤ ἀθλίαν διὰ τὰς ἁμαρτίας ὅπου ἔπραξα, ἢ μακαρίαν διὰ τὴν μετάνοιαν ὅπου ἔδειξα καὶ διὰ τὰς ἀρετὰς ὅπου ἔκαμνα.

Μεταχειρίσου κάποιαν νηστείαν καὶ ἐγκράτειαν, ἢ ἄλλην καμμίαν σκληραγωγίαν· καὶ ἄν δύνασαι δώσε καὶ ἐλεημοσύνην διὰ νὰ σοῦ χαρίσῃ ὁ Θεὸς ἕνα ἀληθινὸν ἐσωτερικὸν πόνον μετανοίας καὶ κατανύξεως διὰ τὰς ἁμαρτίας σου.

 Άγιος Νικόδημος ο Αγιορείτης.

(Πνευματικά Γυμνάσματα). εδώ
Έτεραι σύντομοι μελέται, 
φυλακτήριον της ψυχής καλούμεναι,
(διαμοιρασμέναι εις πάσαν ημέραν του μηνός).


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοφιλείς αναρτήσεις