Πέμπτη 13 Απριλίου 2023

Αόρατοι γυμνοί ασκητές της Ραϊθού την αγία Μεγάλη Πέμπτη



Αόρατοι γυμνοί ασκητές της Ραϊθού την αγία Μεγάλη Πέμπτη
 ΠΗΓΗ:ΕΔΩ
Ο αββάς Στέφανος ο Καππαδόκης μας διηγήθηκε τα εξής: «Πριν από πέντε χρόνια ήμουν στη Ραϊθού και την αγία Μεγάλη Πέμπτη, ενώ στεκόμουν στην εκκλησία και τελούνταν η αγία αναφορά, βλέπω δυο αναχωρητές να μπαίνουν στην εκκλησία. Ήταν γυμνοί, αλλά κανένας άλλος από τους πατέρες δεν είδε ότι ήταν γυμνοί εκτός από μένα. Όταν λοιπόν μετάλαβαν το άχραντο Σώμα και Αίμα του Χριστού, του Θεού μας, βγήκαν από την εκκλησία και μαζί τους κι εγώ. Όταν βγήκαμε από το κάστρο κάνω μετάνοια μπροστά τους λέγοντας: «Κάντε αγάπη και πάρτε με μαζί σας». Κατάλαβαν αυτοί ότι τους είδα γυμνούς και λένε: «Καλά κάθεσαι, ησύχαζε στον τόπο σου». Και πάλι εγώ για δεύτερη φορά έκανα μετάνοια παρακαλώντας να με πάρουν μαζί τους και πάλι μου αποκρίθηκαν: «Δεν μπορείς να ‘ρθεις μαζί μας. Καλά κάθεσαι, ησύχαζε». Και αφού προσευχήθηκαν μπροστά μου, πέρασαν πάνω από τα νερά της θάλασσας και έφυγαν στο απέναντι μέρος της θάλασσας». 

Γεροντικό του Σινά, 
Στέφανος ο Καππαδόκης, σελ. 425

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοφιλείς αναρτήσεις